ترازنامـــــــــه

حسابداری و مدیریت

تبلیغات تبلیغات

وظایف کارفرمایان در قبال سازمان تأمین اجتماعی

تمامی شرکت‌ ها ۴ وظیفه عمده نسبت به سازمان تأمین اجتماعی دارند که عبارتند از: ۱- تشکیل پرونده بیمه و اخذ شماره و کد کارگاه بر اساس قانون تأمین اجتماعی صاحبان کارگاه ‌های تازه تأسیس بلافاصله پس از تاریخ تأسیس، باید به نزدیک ‌ترین شعبه تأمین اجتماعی کارگاه خود مراجعه نموده و مدارک مبنی بر کارفرما بودنش را ارائه نمایند. در مرحله بعدی شعبه تأمین اجتماعی، پس از شناسایی کارگاه و تعداد کارگران شاغل در آن، پرونده کارگاه را تشکیل داده و کد کارگاه را به آن مجموعه
در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

مطالب پیشنهادی

آخرین مطالب سایر وبلاگ ها

جستجو در وبلاگ ها